دریافت گواهی نامه مشاور مدیریت صلاحیت دار بین المللی CMC

گواهی نامه CMC

گواهی نامه CMC

سید مهدی حاجی میرعرب مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت آتی نگر در اواخر سال ۱۳۹۶ با پشت سرگذاشتن آزمون ها و ارزیابی های متعدد موفق به دریافت گواهی نامه CMC شدند. CMC (مشاور مدیریت صلاحیت‌دار) یک برند بین‌المللی تایید شده توسط شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت (ICMCI) می‌باشد. CMC نشان دهنده آن است که دارنده آن دارای بالاترین استاندارد و صلاحیت‌های حرفه‌ای و اخلاقی لازم برای ارایه خدمات مشاوره مدیریت دارا بوده و متعهد به رعایت اخلاقی حرفه‌ای می‌باشد.
مشاوران مدیریت صلاحیت‌دار کسانی هستند که از طریق ارزیابی‌های دقیق و تفصیلی توسط نهادهای حرفه‌ای برای ارایه خدمات مشاوره مدیریت در کل دنیا تایید صلاحیت شده‌اند. CMC در بیش از ۵۰ کشور جهان به عنوان معتبرترین گواهینامه تایید صلاحیت مشاوران مدیریت پذیرفته شده است. دارندگان CMC اعتبار حرفه‌ای لازم را برای ارایه مشاوره مدیریت در سراسر دنیا دارند. تعداد دارندگان CMC در سطح جهان همه ساله در حال افزایش است. تاکنون فقط یک درصد از مشاوران مدیریت، ‌موفق به کسب این صلاحیت شده‌اند.
ارائه گواهی CMC به فرد متقاضی بر اساس آزمون اخلاق حرفه ای، آزمون تخصصی مدیریتی، مصاحبه، ارائه تجارب در پروژه های موفق و سوابق کاری و تحصیلی و علمی و اجرایی صورت می گیرد.
گواهی‌نامه CMC توسط شورای بین‌المللی موسسات مشاره مدیریت (ICMCI) با امضای رییس شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت، رییس هیات مدیره و رییس کمیتهCMC انجمن مشاوران مدیریت ایران صادر می شود.
گواهی CMC هر ۳ سال به تجدید اعتبار نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *