پنجمین نشست گپ پارک(نشست مدیران عامل شرکتهای مستقردر پارک علم و فناوری دانشگاه تهران) با معرفی خدمات تخصصی شرکت آتی نگر

پنجمین نشست گپ پارک

پنجمین نشست گپ پارک

پنجمین نشست گپ پارک(نشست مدیران عامل شرکتهای مستقر) در روز یکشنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران(سالن آماتیس) برگزار شد. این گردهمایی با موضوع معرفی صنعت مشاوره مدیریت و شرکت آتی نگر و همچنین خدمات تخصصی شرکت آتی نگر در حوزه های مغز افزاری و سخت افزاری سازمان برگزار شد.

آقای سید مهدی حاجی میرعرب (مدیرعامل شرکت آتی نگر) در ابتدای این نشست ضمن معرفی شرکت آتی نگر و خدمات تخصصی آن، حاضرین در نشست را با فرآیند تدوین و جاری سازی استراتژی، به عنوان یکی از خدمات قابل ارایه به سازمانها آشنا نمودند و همچنین با معرفی و ارایه سند راهبردی شرکت آتی نگر به عنوان نمونه موردی این خدمت را به حاضرین در نشست معرفی نمودند. ایشان همچنین افزودند: مدیریت بیش از آن که یک فن یا تکنیک باشد، یک فلسفه و باور است.

در ادامه نشست گپ پارک، آقای احمدرضا پورخانی کارشناس و مشاور دیجیتال مارکتینگ و فناوری اطلاعات شرکت آتی نگر در مورد بهره مندی از دنیای دیجیتال جهت تبلیغات کسب و کار و همچنین ماژولها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ توضیحاتی ارایه نمودند

موضوع پایانی مورد بحث در این نشست چالش های منابع انسانی در سازمان های کوچک و متوسط بود. آقای حاجی میرعرب به بیان دو نمونه از مهمترین چالش های حوزه منابع انسانی یعنی فقدان مهارت و شکاف نسلی پرداختند و افزودند این چالش ها به عنوان یک مساله جدی در سطح ملی و جهانی پیش روی سازمان ها قرار گرفته و دغدغه ذهنی بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *