گزارش اختتامیه پروژه ارزیابی، توسعه و توانمندسازی مدیران و کارکنان در شرکت پتروشیمی فجر توسط شرکت مشاوره مدیریت شمیم آتی نگر ارم

به نقل از خبر مندرج در سایت روابط عمومی شرکت پتروشیمی فجر، گزارش اختتامیه پروژه ارزیابی، توسعه و توانمند سازی در شرکت پتروشیمی فجر برای ۴ گروه شامل: مدیران، روسا و سرپرستان، کارکنان و همکاران حراست توسط مدیر پروژه شرکت مشاوره مدیریت شمیم آتی نگر ارم در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ارائه شد.

این پروژه برای ۲۶۰ نفر و طی دو مرحله ارزیابی و مصاحبه در حوزه های فردی و سیستمی طی ۲٫۵ سال انجام شده است.

در این پروژه، آزمون ها و مصاحبه های استاندارد در سه منظر: شخصیت، هوشمندی و نیم رخ سازمانی، برای هر فرد تبیین و  نتایج به صورت شناسنامه برای شرکت کنندگان تدوین و ارایه شد.

از اهداف اصلی این پروژه کمک به اشراف گروه مخاطبان بر داشته ها و ناداشته های شخصی خود در مسیر فردی و سازمانی، اشراف سازمان بر داشته ها و نا داشته های سیستمی در حوزه منابع انسانی، دستیابی به مدل شایستگی سازمانی بر اساس مبنای راهبردی، تشخیص برخی شکاف ها برای تحقق اهداف راهبردی سازمان، حرکت در مسیر برنامه ریزی توسعه فردی بر اساس نتایج آزمون و مصاحبه و تمرین روش نوین برای توسعه یادگیری ها بوده است.

در این پروژه تعداد ۲۳ نفر از مدرسان و کارشناسان خبره از طرف مشاور همکاری و همراهی داشته اند. گزارش شناخت، مدل شایستگی کارکنان، ارزیابی های نوبت اول و دوم فردی، کارگاه های توسعه بر اساس رویکرد نوین و منطق یادگیری،  ارزیابی های نوبت اول و دوم سازمانی بر اساس مدل تعالی منابع انسانی، و گزارش تحلیلی پایانی از دستاوردهای این پروژه طی ۲٫۵ سال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *